Forum Ots Strona Główna Ots
Forum o Ots
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

[7.92]Npc Soft Boots

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ots Strona Główna -> Skrypty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MeRiL
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Śro 17:30, 06 Cze 2007    Temat postu: [7.92]Npc Soft Boots

W ots/data/npc tworzymy plik Roy.xml:
<npc name="Roy" script="data/npc/scripts/soft boots.lua" autowalk="25" floorchange="0" access="5" level="1" maglevel="1">
<health now="150" max="150"/>
<look type="151" head="114" body="1" legs="1" feet="76" addons="3" corpse="2212"/>
<parameters>
<parameter key="message_greet" value="Hello |PLAYERNAME|. i am specialised in boots" />

</parameters>
</npc>

Następnie w pliku ots/data/npc/scripts tworzymy plik soft boots.lua
local keywordHandler = KeywordHandler:new()
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler)
NpcSystem.parseParameters(npcHandler)

-- OTServ event handling functions start
function onCreatureAppear(cid) npcHandler:onCreatureAppear(cid) end
function onCreatureDisappear(cid) npcHandler:onCreatureDisappear(cid) end
function onCreatureSay(cid, type, msg) npcHandler:onCreatureSay(cid, type, msg) end
function onThink() npcHandler:onThink() end
-- OTServ event handling functions end

function creatureSayCallback(cid, type, msg)
-- Place all your code in here. Remember that hi, bye and all that stuff is already handled by the npcsystem, so you do not have to take care of that yourself.
if(npcHandler.focus ~= cid) then
return false
end

if msgcontains(msg, 'specialised') or msgcontains(msg, 'boot') then
selfSay('Yes, my fathers was a great one blacksmith, it was a wise person , but when he decided to teach me he dies and i just learn about the lovely boots. So, did you bring me some boots? which one?')
elseif msgcontains(msg, 'soft boots') or msgcontains(msg, 'worn soft boots') or msgcontains(msg, 'soft boot') or msgcontains(msg, 'worn soft boot') then
selfSay('Did u like that i fix ur worn soft boots? it will cost 100 platinum coins')
talk_state = 1


elseif msgcontains(msg, 'yes') and talk_state == 1 then
if getPlayerItemCount(cid,6530) >= 1 and getPlayerItemCount(cid,2152) >= 100 then
if doPlayerTakeItem(cid,6530,1) and doPlayerTakeItem(cid,2152,100) == 0 then
selfSay('Here you are.')
doPlayerAddItem(cid,2640,1)
end
else
selfSay('Sorry, you don\'t have the item.')
end


elseif msgcontains(msg, 'no') and (talk_state >= 1 and talk_state <= 5) then
selfSay('Ok than.')
talk_state = 0
end
-- Place all your code in here. Remember that hi, bye and all that stuff is already handled by the npcsystem, so you do not have to take care of that yourself.
return true
end

npcHandler:setCallback(CALLBACK_MESSAGE_DEFAULT, creatureSayCallback)
npcHandler:addModule(FocusModule:new())


W TEN SPOSOB MAMY SKRYPT NA NPC Z SOFT BOOTS;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Domestos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 7:51, 07 Cze 2007    Temat postu:

To jest skrypt do evo ;/;/;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ots Strona Główna -> Skrypty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin