Forum Ots Strona Gwna Ots
Forum o Ots
 
 » FAQ   » Szukaj   » Uytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   » Zaloguj 

moja ciocia, fryzjerka, doradzila mi domowa maseczke na wlas

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ots Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Nietykalny
Nietykalny



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 729
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/10
Skd: Finland

PostWysany: Nie 16:42, 06 Kwi 2014    Temat postu: moja ciocia, fryzjerka, doradzila mi domowa maseczke na wlas

A może uknułybyśmy jakieś spotkanko?
[link widoczny dla zalogowanych]
pewnie zwolnienia w mysłowicach pozbywanie sie ludzi ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zaraziłaś się jeszcze przed ciążą- to nic Ci nie grozi. [link widoczny dla zalogowanych] Wiem, że była o mnie opinia psychologa, którego na oczy nie widziałam, a kiedy ona powstała?
I tak sie stało, całe szczęście w czas, zanim wypadła sprawa ze skandalicznymi filmikami z kamerek internetowych w tropikach. Wyszły trochę żółte nie wiem czy to przez to że kombinowałam w domu 3 dni temu sklepowymi farbami czy to coś innego. Mi się bardziej podoba Mucha chociaż figury nie ma najlepszej Opinii wiele ale od jakiegoś czasu cisza prawie nikt nie pisze na ich temat. To tyle co chciałam dorzucić...pędzę robić obiadek. [link widoczny dla zalogowanych]
3mam za Ciebie kciuki na dlugo? Domyślam się więc że wyląduję wg OM, czyli 6 sieprnia. ona widocznie razem z nim chce sie spalic witaj - organizm czlowieka jest tak skomplikowany - ze czasami niezrozumiale dla nas reaguje na rozne bodzce - jednym z nich jest to - ze organizm woli zniszczyc nasze miesnie by uratowac tkanke tluszczowa...w Twoim przypadku wygada na to ze organizm sie zablokowal przez bardzo dlugie aeroby - nie zawsze wiecej ozancza lepiej.. no niestety to nie jest właśnie ta piosenka.... jak juz wejdzie wszystko, wyciagasz kanke i kladziesz sie na plecach i trzymasz plyn w sobie przez ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja tez mam zamiar przerfabowac wlosy z czarnych na rude ale boje ie ze sie zniszcza
[link widoczny dla zalogowanych]
czyli tzw stare zloto ? nie dobiera się tak jak w tabelce bo staniki z płotna nie są 75obwód zmieści się na 85-90 spokojnie w obwodzie ,czy wiecie ,że 95% Polek ma źle dobrane rozmiary biustonoszy?ja dzięki mahedzie należę do 5% dziwię się ,że kobiety tak się torturują zamiast zadać sobie odrobinę trudu mnie już bierze obrzydzenie jak patrze na rodaczki u których stanik jest zaraz nad pępkiem albo spod koszulki przebija na karku zapięcie buły i czterocycki oraz zanawieski pod pachowe a fuuuj
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

NIECH się nie wypowiadają dziewczyny które dopiero kupiły cherbate czy dziewczyny które stosują zaledwie trzy,cztery dni. [link widoczny dla zalogowanych] Jana Twardowskiego Spieszmy sie kochac ludzi..
Ogladalam podobne programy realizowane bodajze w Anglii i Holandii i tamte kobiety faktycznie byly brzydkie i bardzo zaniedbane. U mnie słoneczko się pojawiło, pewnie mały spacerek się uskuteczni. Czy znowu cos zrobilam zle czy moze mam tak zanieczyszczony organizm ze znowu mnie wywala. błękit czy beż. ;-( [link widoczny dla zalogowanych]
Ja przypominam małpę i nie płaczę z tego powodu. Chciałabym sprostować pewną wypowiedź,którą parę miesięcy temu napisałam. Zenku, masz rację, ze atmosfera sie zagęściła...no cóż...wrociło do normy chociaż nie mam nic przeciwko dyskusjom w sumie no i wracając do tematu- tak -ja za dwa rówiniusieńkie miesiące od rozmowy z biegłym mialam juz wezwanie na okazanie akt ( bo taka jest kolejność-opinii do domu nie dostajemy). ja kupiłam nawet na to konto sokowirówke ... 9. wyslana Mam nadzieje ze moja nastepna wizyta juz bedzie przed samym porodem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z projekcja
[link widoczny dla zalogowanych]
Rano umyję, a wieczorem są już tłuste ...
Cawa a nie mozesz isc do studium fryzjerskiego rocznego albo 2letniego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pies ja zwal. [link widoczny dla zalogowanych] neemi - ja byłam w kardiolandii i jakos muszę jak będzie miała 2 latka echo zrobić uśpie ją pewnie w samochodzie i zaniosę będzie ciepło to inaczej niz w tych kurtkach.
ann123 A jak wysoki miałaś poziom prolaktyny przed podjęciem leczenia? To jakaś bujda! nic od początku nie było spuchnięte więc to chyba nie stan zapalny wie ktos cos na ten temat???? gusia 1----> czy ja Cie juz gdzies nie widziałam?? [link widoczny dla zalogowanych]
hażenem (z francuskiego) i ceenda katarzyna. jakby pod tymi czarnymi ) pomalowane na mocny róż , fajnie to wyglądało..... ja kupilam 2 opakowania herbatki Slim Figura jeszcze w styczniu , kiedy wazylam 75-76 kg , ale znalazlam super diete i nie pilam jej a teraz waze 61 kg przy wzroscie 174 ale tak do 58 chciala bym dobic Justyna, Strzelce Opolskie 2. Niestety - właśnie weekendy sa najgorsze dla diety
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

siemka , mam 12 lat i chce sobie zrobic kolczyk w pępku moja qumpela z klasy tez ma i strasznie jej tego zazdroszcze .
[link widoczny dla zalogowanych]
makroconcert.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z gory dziekuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poszłam tam z zamiarem zrobienia zwykłego manicuru tymczasem manikirzystka namówila mnie na żelki na naturalnej płytce. [link widoczny dla zalogowanych] Zreszta jak dla mnie to moge wazyc nawet tone, byle by miec mało cm w niektorych miejscach
na poczatku nosilam, ale kiedy brzusek byl naprawde duzy, wyciagnelam... Witam!! i lekaz powiedzial mi ze nie wytnie mi tego bo przedramie to pkt gdzie sie rusza najczesciej reka i dlatego pozostaja brzydkie blizny. Ale spróbuj tak, jeśli bedziesz pewna że dasz radę następnym razem przedłuzysz jak pisala Oczyszczona na poczatku. Co znaczy, że czekacie na opinię drugiej instancji? [link widoczny dla zalogowanych]
Widmo tej operacji zawsze gdzieś tam nade mną wisiało, ale nigdy nie miało terminu. Wracajac do weglowodanow wybieraj jak najmniej przetworzone typu ciemne pieczywo, makaron( bez sosu jest zupelnie niegrozny), brazowy ryz, owsianka.. Przestań tylko ciągle powtarzać to samo... mój Misiek już po jednym zasypia, a często nawet jednego nie wywoła, bo przedwcześnie ejakuluje. Ważę 48 - 52 kg. MARZĘ o pazurkach!!!!!!!! Moni20, to link też dla Ciebie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ots Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin