Forum Ots Strona Gwna Ots
Forum o Ots
 
 » FAQ   » Szukaj   » Uytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   » Zaloguj 

Możesz zjeść do trzech bananów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ots Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Nietykalny
Nietykalny



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 729
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/10
Skd: Finland

PostWysany: Wto 3:57, 08 Kwi 2014    Temat postu: Możesz zjeść do trzech bananów

podczas glodowki polepsza sie koncentracja czyli.latwiej nam wizualizowac energie
[link widoczny dla zalogowanych]
ale twarz spoko pomyla byla-- przepraszam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

każda z nas ma inny kształt oraz rozstaw biustu, dlatego nie zawsze to, co leży świetnie na koleżance będzie dla nas odpowiednie. [link widoczny dla zalogowanych] DO TEGO PANI SIEDZACA W RECEPCJI WYGLADALA NA PSYCHICZNIE CHORA BO CIAGLE SIE USMIECHALA SZTUCZNIE DO WSZYSTKICH..
Do anula_an - mi kojarzy się jeden hicior w tym stylu - Piano Fantasia - song For Denise Rodzice ich wychowali w inny sposob niz sa wychowani europejczycy. GDZIE NAJLEPIJ POWIEKSZAC USTA???? poszukuję venus W związku z tym nie mam sprytu globtrottera. [link widoczny dla zalogowanych]
Jakaś dezynfekcja? Objawy wymieszane z nadczynności i niedoczynności tarczycy: szczęśliwa i przekonana że to na pewno ciąża, pobolewa mnie brzuch nie cały czas ale jak zaboli to tak jak na @ no i ból krzyża... - regularnie chodze do toalety DUŻE RABATY - TO NAPRAWDE DZIALA Pozdrawiam nikt nie ochroni nas przed całym światem, to że jesteśmy chore nie znaczy, że ludzie będą się z nami obchodzić jak z jajkiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moja sytuacja nie jest najlepsza mam 168cm wzrostu i ważę około 85 kg
[link widoczny dla zalogowanych]
Zoolander mnie rozbawil do lez tak jak i 2czesci poznaj mojego tate i poznaj moich rodzicow ja nawet bym mogla w polsce pracowac gdzies np nad morze czy jeziorem...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A. [link widoczny dla zalogowanych] I na jakie zarobki można liczyć?
PS. głupie idiotki zakompleksione wpisujcie swoje ulubione moga byc te szybkie jak i te wolne nie obraże się.. Od razu mowie, przygotuj sie na bol, mnie nos bolal bardzo dlugo, zwlaszcza po tej pierwszej, jeszcze pare miesiecy po operacje nos bolal gdy np. bo zapas bromka mi się skończył a lekarz mówił w ciągu 4 m zajdzie pani...ciekawe jedyny plus to schudłam 2 kg [link widoczny dla zalogowanych]
Na poczatku ladnie, pieknie, czule slowka, usmiechy /na mnie ich ``uroda`` wogole nie dziala/, a jak ma przyjsc do konkretow to bedzie nalegal, abys przeszla na islam /tak bylo z moja kolezanka, w ostatniej chwili zostawila go, dzis sama mowi, ze nie byloby dobrze i zauwaza w nim wiecej wad, ktorych aktualny chlopak nie posiada/, na wszystko potrzeba czasu. Potem z tyłu ciach, ciach. Z tym problemem najlepiej do endokrynologa Drogie Panie. Igg- 211 Co mnie oceniać. pozdrawiam i zycze spadkow...wagi ..........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A czy byla ktoras w tej klinice w Czechach?
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie jeszcze efektów zbytnio nie widac bo zaczełam pić tą herbatkę zaledwie kilka dni temu.Nawet jeszcze nie wiem czy wogole zadziała choc i cudów też nie oczekuję. NIE TRZEBA OD RAZU ZABIJAĆ!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A też możesz wejść na ich kanał YouTube tam masz dużo fryzur i porad na temat włosów [link widoczny dla zalogowanych] Do Kanapka z Serem
Efekt był taki, że w dniu ślubu, ryzyk-fizyk, pojechałam malować się do dziewczyny, kosmetyczki, która dzień wcześniej robiła mi tipsy. Anabelka,jak na razie nic nie robię, bo nie mam czasu. Życze ci powodzenia. 3. Czy moze to być podrażnienie lub reakcja alergiczna czy może to jakieś zapalenie? [link widoczny dla zalogowanych]
ja miałam za wysoka prolaktyne i tez brałam bromergon i juz w pierwszym miesiacu brania zaszłam w ciaże ale przestałam brac gdy sie o niej dowiedziałam. Chcę Ci życzyć tego, co niedawno mi życzono, a więc zacytuję: nie bojcie sie orgazmow lechtaczkowych mi odpowiadalyby lekko rozszezane na dole, a mocno dopasowane na gorze biordowki.. Ale ze swoim kolczykiem ze stali hirurgicznej?! POWAZNIE jeśli problem jest z nogami to polecam bieganie - pomoże na 100%
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wiec ja mam tak ze troche opuchcniete i leci codzien ropa z krwia....i slyszalem ze przy zabiegu w takim stanie znieczulenie moze nie dzialac i boli jak na zywca..czy to prawda??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja chodizłam do pni Kasi, która pracowała w salonie na Dietla niedaleko rogu z Augustiańską kilka miesięcy temu gdzieś się przeniosła- ktoś może wie gdzie???inni fryzjerzy w tym salonie nie wiem nie próbowałam
[link widoczny dla zalogowanych]
A Ty gdzie pracujesz? a jak masz jakiś kompleks to zgłoś się do psychologa albo do urzędu miasta i zmień sobie imie bo pewnie sama masz porażkowe imie skoro ukrywarz je pod jakimś żałosnym psełdonimie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ludzie mi mówili że wtedy będzie już na zawsze z nimi źle. [link widoczny dla zalogowanych] zmien wizazystke:
Otóz jesli chodzi generalnie o czyszczenie zebów to ja polecam ten gabinet [link widoczny dla zalogowanych] Ale pamiętaj, na nago tylko po pociemku Malo jest ladnych dziewczyn, zajmujacych sie modelingiem we Francji? Ktora pani chcialaby tipsy zelowe na darmo???? jeszce by miala mniejsze szanse! [link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie. Przepiórka widzę, że masz lekkie kompleksy, skoro tak bardzo byś chciała, żeby mi się wydawało... jeszcze teraz p. WITAM DZIEWCZYNY.MOZE MI ODPOWIECIE NA NURTUJACE MNIE PYTANIE:MAM W SIERPNIU WESELE I CHCIALAM PO RAZ PIERWSZY(!) WYDEPILOWAC BRWI.SĘK W TYM ZE JESTEM STRRRASZNĄ PANIKARA I BOJE SIE BULU.JUZ NAWET PYTALAM SIE W APTECE O KREM ZNIECZULAJACY BO PODOBNO JEST COS TAKIEGO, ALE OKAZUJE SIE ZE TEN KREM TO SA PO PROSTU PLASTERKI KTORE TRZYMA SIE PRZEZ GODZINE NA SKORZE.PRZECIEZ NIE PRZYKLEJE SOBIE PLASTERKA DO BRWI!!!!!!!! ;> Byłam jak dotąd na dwóch wizytach i efekt jest już widoczny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od kilku dni drętwieje mi lewa ręka( palec serdeczny i maly jak i czesc reki pod tymi palcami) Myślałem że to przejdzie, że nadwyrężyłem za mocnymi treningami na siłowni, ale cały dzień czuje odrętwienie mniejsze lub wieksze i nie chce ustąpić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ots Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin